Hiking-info.net

Wie bent u?
Meer... 

Haglöfs: lichte jas
Gepost: 29 januari 2008 11:35 AM   [ Negeer ]
Rank
9 berichten
sinds 28.12.2007

Heeft er iemand ervaring met de OZ Pullover of de Infusion jas van Haglöfs?
Ik ben op zoek naar een lichte jas, ze moet wel een rugzak van 20 kg kunnen verdragen.

En waar vind je een uitgebreid aanbod van Haglöfs materiaal?

Profiel

Gepost: 29 januari 2008 11:45 AM   [ Negeer ]   [ # 1 ]
RankRankRank
151 berichten
sinds 25.12.2007

Waarom moet dat per sé Haglöfs zijn, Bart? Haglöfs is een deugdelijk merk, maar andere merken hebben heel gelijkaardige jassen en pull overs. Ik heb zelf geen ervaring met de producten die je daar opgeeft. Misschien iemand anders wel?

Het beste wat je kan doen is naar een grote buitensportwinkel gaan in je buurt en je daar laten informeren door een goede verkoper. Ga met die goede raad terug naar huis en zoek alles eens op via internet (Google). Maak dan je keuze.

Profiel

Gepost: 29 januari 2008 06:18 PM   [ Negeer ]   [ # 2 ]
Rank
24 berichten
sinds 30.12.2007

ik heb ooit op het punt gestaan om een jas van Haglöfs te kopen en heb het toen niet gedaan omdat de rits er niet stevig uitzag.

awel nu heb ik eind vorig jaar 1,5 maand met gerief van Haglöfs rondgelopen in rederlijk extreeme omstandigheden.
voor mij was alles goed kwa pasvorm en zakken en warmte en ..... maar van 1 ding was ik niet content en dat was van de ritsen.
van de windstopper was hij na 2 weken stuk en van de gore tex heeft hij het uitgehouden maar constant met problemen.

en wij waren daar met een groep en ik was niet alleen.
ik denk dat er beter en goedkopere jassen zijn.

roy

Profiel

Gepost: 29 januari 2008 10:58 PM   [ Negeer ]   [ # 3 ]
RankRankRankRank
358 berichten
sinds 28.12.2007