Hiking-info.net

Wie bent u?
Meer... 

Into The Wild
Gepost: 29 januari 2008 11:20 PM   [ Negeer ]
RankRankRankRank
358 berichten
sinds 28.12.2007

Net Into The Wild gezien. film over een Amerikaanse tiener die het gewone, hectische leven vaarwel zegt en in de wildernis van Alaska gaat wonen. Tot mijn verbazing is de film me erg goed bevallen, geen overgeromantiseer. Stel me wel wat vragen bij zijn voorbereiding, maar dat had miss meer met zijn manier van beleving te maken.

Ik vind het wel een inspirerende film. Ik denk niet dat ik het zelf zou kunnen om echt alles en iedereen op te geven en in de natuur te gaan leven.

Trailer: http://youtube.com/watch?v=ikPZdpGDmOg&feature=related

Signature 

Once you are lost in the twilights blue you don’t find the way, the way finds you

Profiel

Gepost: 29 januari 2008 11:26 PM   [ Negeer ]   [ # 1 ]
RankRank
73 berichten
sinds 06.01.2008

Maar ... nu heb je de clue al verteld… :-( wink

Is dat niet de nieuwe film van Sean Penn? Overlaatst stond er een artikel van in de krant… ik geloof Gazet van Antwerpen. Ziet er me inderdaad wel een leuke film uit!

Signature 

Never measure the height of a mountain until you have reached the top

Profiel

Gepost: 29 januari 2008 11:34 PM   [ Negeer ]   [ # 2 ]
RankRankRank
230 berichten
sinds 29.12.2007

Zet eens SPOILER in de titel ofzo…

Profiel

Gepost: 29 januari 2008 11:43 PM   [ Negeer ]   [ # 3 ]
RankRankRankRank
358 berichten
sinds 28.12.2007

Voila clue verdwenen grin

Signature 

Once you are lost in the twilights blue you don’t find the way, the way finds you

Profiel

Gepost: 29 januari 2008 11:47 PM   [ Negeer ]   [ # 4 ]
Rank
25 berichten
sinds 10.01.2008

Das balen, ik heb hem nog net gelezen.
Maargoed, ik ga hem toch wel zien denk ik, de trailer sprak me toch erg aan.

Signature 

http://theadventurechannel.blogspot.com

Profiel

Gepost: 29 januari 2008 11:56 PM   [ Negeer ]   [ # 5 ]
RankRankRank
151 berichten
sinds 25.12.2007

Ik wil deze ook echt zien! Maar ik wacht nog even tot ie uit is op DVD.

Ik heb wel al aardig wat negatieve kritieken gelezen.

Profiel

Gepost: 30 januari 2008 11:04 AM   [ Negeer ]   [ # 6 ]
RankRank
39 berichten
sinds 29.12.2007

Enkele jaren heb ik het boek gelezen van Jon Krakauer, waarop deze film gebaseerd is. Dus ik denk niet dat ik de film ga zien. Meestal is het boek veel beter dan de film.

Maar het is een interessant verhaal, maar oké, ik ga terug back to basic leven in de refuge, maar wat hij gedaan heeft, is er mij toch net één stap te ver.

Profiel

Gepost: 30 januari 2008 01:54 PM   [ Negeer ]   [ # 7 ]
RankRankRank
230 berichten
sinds 29.12.2007

Ik heb dat boek zien staan in de bib, maar uiteindelijk toch een boek over Bonnington en de post W02 generatie britse klimmers…

Profiel

Gepost: 30 januari 2008 09:50 PM   [ Negeer ]   [ # 8 ]
RankRankRankRank
358 berichten
sinds 28.12.2007

Ik had op voorrand ook al wat negatieve kritieken gelezen dus ging met de nodige scepsis de filmzaal binnen, maar was toch aangenaam verrast. Over zijn motivatie en de manier stel ik me ook wel wat vragen maar toch heb ik er wel respect voor.

Mocht je de film trouwens niet goed vinden zijn er nog altijd de prachtige beelden van de ruige natuur van Alaska en de Grand Canyon.

Signature 

Profiel

Gepost: 31 januari 2008 09:06 PM   [ Negeer ]   [ # 9 ]
Rank
4 berichten
sinds 31.01.2008

Ben deze week begonnen in het boek, zit er na enkele dagen bijna door (ok, het is niet dik maar het leest echt als een trein) en het is ZEKER de moeite waard!

Een reconstructie van het hoe en het waarom van deze eerder vreemde daad, geen poëtische roman dus! Totale waanzin in de ogen van elke bezoeker van deze site, maar het zijn de zonderlinge figuren die nu eenmaal het interessants zijn…

Profiel

Gepost: 01 februari 2008 09:32 AM   [ Negeer ]   [ # 10 ]
Rank
14 berichten
sinds 22.01.2008

Ook de soundtrack is meer dan de moeite.

Profiel

Gepost: 01 februari 2008 09:49 AM   [ Negeer ]   [ # 11 ]
RankRankRankRank
358 berichten
sinds 28.12.2007

Eddie Vedder heeft idd z’n best gedaan. Helemaal niet te vergelijken met wat de man bij Pearl Jam doet, maar de muziek past heel goed bij de beelden en de sfeer van de film.

Signature 

Profiel