Hiking-info.net

Wie bent u?
Meer... 

Twitter voor onderweg
Gepost: 01 februari 2008 10:37 AM   [ Negeer ]
RankRankRank
151 berichten
sinds 25.12.2007

Wellicht iets te nerdy voor de meesten onder jullie, maar toch eens het proberen waard:

Ik vertrek nu (allez, binnen tien minuten) naar de Alpen voor een sneeuwtrekkingkje tot dinsdag. Onderweg ga ik proberen om af en toe een SMS te sturen naar mijn Twitter-acount. Zo ‘blog’ ik onderweg al een beetje over de trip.

Ook handig om moeders, lief(ven) en vrienden op de hoogte te houden. Maar ook niet te onderschatten in geval van nood/ongevallen!

Profiel

Gepost: 01 februari 2008 10:42 AM   [ Negeer ]   [ # 1 ]
RankRankRank
229 berichten
sinds 29.12.2007

Handig voor noodgevallen inderdaad, maar als ik op stap moeten ze mij toch vooral met rust laten en ik heb een hekel aan elke dag te moeten rapporteren.

Profiel

Gepost: 01 februari 2008 10:42 AM   [ Negeer ]   [ # 2 ]
RankRankRank
232 berichten
sinds 28.12.2007

Frederik,
3 boetes op 2 weken? “goe” gereden wink
veel plezier daar in de alpen, en hou die rechtervoet niet al te diep ingedrukt (is goedkoper)
Luk

Signature 

Waar ik zal aankomen, weet ik niet. Maar ik zal doorgaan

Profiel

Gepost: 01 februari 2008 10:02 PM   [ Negeer ]   [ # 3 ]
RankRankRank
239 berichten
sinds 26.12.2007

Gas geven hoeven ze precies al niet meer echt te doen. Hopelijk genoeg sneeuwvlokjes om van achter de ruit al naar te gijlen.  tongue laugh

Profiel

Gepost: 02 februari 2008 10:24 AM   [ Negeer ]   [ # 4 ]
RankRankRank
236 berichten
sinds 28.12.2007

Ik heb eigenlijk nooit de zin van Twitter begrepen.
Wie is er geïnteresseerd in de kramp in mijn rechterbil, mijn voorbereidingen voor een presentatie of het feit dat ik de krant lees?

En toch…
voor het eerst zie ik er de lol van in.
Het is verdorie zelfs leuk om de winterrit van een quasi-onbekende te volgen smirk
En in dit geval is het ook nog eens een interessante eerste kennismaking met (een van) de drijvende kracht(en) achter dit forum: te snel rijden, trekking, gemengde hagen: suits me!

Dus: twitter maar op! (hoewel je dit dan misschien onderweg niet te lezen krijgt)

Signature 

seek first to understand and then to be understood (Stephen Covey)

Profiel

Gepost: 02 februari 2008 01:57 PM   [ Negeer ]   [ # 5 ]
RankRankRankRank
305 berichten
sinds 27.12.2007

Het is inderdaad wel lollig om zo mee te volgen. Toch zou ik het niet zien zitten om de hele dag berichtjes te zitten versturen, zeker niet op een korte trekking.
Voor lange trekkings is het wel te overwegen om om de zoveel dagen eens iets te laten horen.

Profiel

Gepost: 04 februari 2008 11:10 PM   [ Negeer ]   [ # 6 ]
RankRankRank
151 berichten
sinds 25.12.2007

Intussen terug. Twitter experiment is geslaagd: berichtjes sturen vanuit de bergen werkt!

Misschien vroeg je je af wat die vreemde privé-berichtjes waren die eigenlijk niet logisch te plaatsen waren binnen de volgorde. Mijn vrouwke dacht immers dat zij door lieve woordjes in te tikken op mijn Twitter-account hier thuis, ik die berichtjes zou ontvangen. Toen ik thuiskwam, kreeg ik onder mijn voeten omdat ik niet reageerde wink

Dus goede raad voor je Twittert: licht je gezin goed in wink

Profiel

Gepost: 05 februari 2008 12:40 AM   [ Negeer ]   [ # 7 ]
RankRankRank
239 berichten
sinds 26.12.2007

Huh? Nu al terug? Jullie zijn maar eens gaan draaien.

Profiel