Hiking-info.net

Wie bent u?
Meer... 

Robert’s slaapzakken? 
Gepost: 01 februari 2008 05:39 PM   [ Negeer ]
RankRank
72 berichten
sinds 26.01.2008

Heeft er iemand ooit gehoord van of ervaring met het Poolse bedrijf Robert’s Outdoor Equipment ?
Het bedrijf blijkt op bestelling donzen slaapzakken (en dergelijke) te maken en op het eerste zicht zien die er wel goed uit, ze gebruiken Poolse ganzendons, Pertex Microlight, Gütermann draad en YKK ritsen. Eén Zweed op bushcraftuk zei er bijzonder tevreden van te zijn en de prijs zou circa de helft zijn van de grotere merken. Alles kan naar wens gemodificeerd worden, dat en de waarschijnlijke prijs spreken mij bijzonder aan gezien mijn lengte smile Dus ik heb alvast een prijslijst aangevraagd…
Maar ik heb zelf dus nog nooit van dit bedrijf gehoord, ook al bestaan ze blijkbaar al 25 jaar, iemand enig idee van de kwaliteit?

Signature 

“Do not mess with the forces of nature, for thou art small and biodegradable!” - Greenpete

Profiel

Gepost: 04 februari 2008 01:22 PM   [ Negeer ]   [ # 1 ]
RankRankRank
239 berichten
sinds 26.12.2007

Ik heb over deze slaapzakken ook al gehoord. Russian Nomad heeft dit merk op hiking.be en hiking-site.nl al eens aangeprezen geloof ik. Zullen wel goede slaapzakken zijn. Misschien vooral interessant voor mensen die exact weten wat ze willen maar het elders niet vinden vermits ze alles maken naar jou wens. Vraag me af of de prijs nog echt zoveel goedkoper gaat zijn met een vulling van 800cuin dons.

Profiel

Gepost: 04 februari 2008 11:55 PM   [ Negeer ]   [ # 2 ]
Rank
4 berichten
sinds 23.01.2008

Hoi,

Ik ben zeer zeker bekend met Roberts Down Equipment en ben voor de Benelux hun contactpersoon.
Heb zelf verschillende produkten van ze (slaapzakken;donsjack;handschoenen;bodywarmer).
Als je meer wilt weten, stuur me dan even een mailtje.
groeten,

russian_nomad
Twan

Signature 

“..Every Djørney starts with a single step...”

Profiel