Wat die mont blanc betreft, ik ben er nooit op geweest en heb een weddenschap afgesloten dat hij er moet aan geloven deze zomer.
Hé Tobi, ik zoek dit jaar net als jij de stage Alpinisme gevorderden te volgen en ben er over aan het denken om aansluitend op die week nog eens een poging op de Mont Blanc te doen! Ik heb al eens een poging ondernomen via de Trois Monts route maar dat was met gids (Namasté) en toen ben ik op 4500m moeten omkeren wegens hoogte ziekte (teweinig acclimatisatie gehad). Dus ik wil nog wel eens een poging wagen en dit keer zonder gids want na de stage Initiatie Alpinisme en vorig jaar de Klimweek in de Vanoise denk ik niet dat dit een probleem mag zijn.
Ik ben al 2 jaar op stap samen met een koppel en vorig jaar hebben we samen met een ander koppel (dus in totaal 5 personen) de klimweek rechtstreeks bij Namasté geboekt ipv via de BAC wat goedkoper was en dit jaar zouden we dit terug zo willen doen voor de Gevorderde stage, maar we zijn nog maar met 3 want het koppel van vorig jaar gaat dit jaar niet mee en we moeten minsten met 4 (max. 5) zijn. Dus als je zin hebt, laat me dan iets weten! Of als er andere mensen hier op het forum interesse moesten hebben?
We zoeken de week van 13/07 te gaan.