Hiking-info.net

Wie bent u?
Meer... 

2 van de 5
2
Hiking-info.net weekend (15/16 maart, Zoersel)
Gepost: 20 februari 2008 10:12 PM   [ Negeer ]   [ # 16 ]
RankRankRankRank
499 berichten
sinds 26.12.2007
Ivo - 20 februari 2008 07:57 PM

Het zal schrikken worden bij een confrontatie.
Mag ik ervan uitgaan dat “den dzjow” er ons veilig doorheen zal leiden of moeten wij stervelingen, verlaten als we ons voelen, deze beproevingen zelf doorstaan in de hoop de “ZE"(wiens naam we hier niet kunnen noemen) ons genadig zullen zijn?

Amai, dat heeft zeker 5 minuten denkwerk in de voeten gehad eer ik ontcijferd had wat je nu eigenlijk bedoelde Ivo. Met die “ZE” zullen we wel geen last krijgen. In de veronderstelling dat ik nu tot de parkoerverantwoordelijke ben gebombardeerd… ik heb uiteraard alvast een route in het hoofd waar zeker 99% der Zoerselbewoonders nog van zijn leven geen voetstap gezet heeft. Avontuur verzekerd! Hopelijk veel regen de dagen voordien, dan wordt het echt heel mooi.  tongue laugh

Wanneer ik zaterdag juist zal kunnen verschijnen heb ik nog geen idee van voorlopig.

Profiel

Gepost: 23 februari 2008 09:56 PM   [ Negeer ]   [ # 17 ]
RankRankRankRank
476 berichten
sinds 27.12.2007

Vraagje voor Ivo : is het de bedoeling dat ieder z’n eigen drank meedoet? Of wordt voorzien in een lichte overmaat aan trappisten waarbij we eigen gebruik betalen en waarvan de overschot later ten huize Vanmontfort wordt gedegusteerd?

Joery : wil ik nog komen als ‘t regent?  cool smile

Profiel

Gepost: 24 februari 2008 12:05 AM   [ Negeer ]   [ # 18 ]
RankRankRankRankRank
776 berichten
sinds 26.12.2007

Zo is het,
pils, palm, trappist, trippel.
Andere soorten: graag op voorhand bestellen.
Allles aan winkelprijs.(winkel is niet ver mochten er tekorten dreigen);
In het andere geval weet ik met de overschotten zelf wel raad.
<bovenstaande geldt ook voor niet alcoholische dranken.

Profiel

Gepost: 27 februari 2008 07:17 PM   [ Negeer ]   [ # 19 ]
RankRankRankRankRank
776 berichten
sinds 26.12.2007

Mocht er volk interesse hebben om een vergelijkende ‘studie’ te maken van hun accus zoals beschreven in
http://www.hiking-site.nl/prikbord.php/133/10644
moeten ze mij dat maar laten weten.
Ivo

Profiel

Gepost: 03 maart 2008 04:40 PM   [ Negeer ]   [ # 20 ]
RankRankRank
250 berichten
sinds 05.01.2008

Hoi, ik heb zo een beetje slecht nieuws waar ik nog vrij slecht gezind over ben ook,
tot mijn eigen verbazing en verrassing, is onze school zo vriendelijk geweest om de opendeurdag los op dit hikingweekend te leggen.
Dit zou geen probleem zijn, moesten ze ons niet verplicht hebben van te komen, en aanwezigheden zullen opgenomen worden (met effect op resultaten dus)

Ik zal zoiso proberen van bv in een groep smorgens terecht te komen en dan eventueel in de namiddag naar zoersel te komen maar dit is nog even afwachten tot meer bekend is
(ik zit namelijk op een ‘kunst’school waar de planning niet altijd op tijd komt)

Dusjah tis nog ff afwachten maar ik ga zoiso proberen van te komen want ik zoek toch vrij veel uit dit weekend uit te halen als beginnend trekker (en ook input natuurlijk)

Signature 

There is no way to happiness, happiness is the way!

Profiel

Gepost: 03 maart 2008 04:58 PM   [ Negeer ]   [ # 21 ]
RankRankRankRank
499 berichten
sinds 28.12.2007

Ward
Ze kunnen je echt niet verplichten om op een weekend op school te zijn.
Stel hun voor de keuze: ik werk op zaterdag. Ik verdien daar 1000euro mee, vb dj op een fuif, ‘s namiddags opstellen, ‘s avonds draaien, zondag afbreken; ganse weekend bezig. Als jullie mij 1000euro geven + alle public relations die ik verloren ben, dan kan ik komen werken op jullie opendeurweekend.
Je zal zien dat je school heel snel terugkrabbeld. En dat maakt niet uit of jij nu effectief ergens werkt of niet. Het enigste waarover ze kunnen klagen is als de aanwezigheid op dit opendeurweekend effectief in je schoolregelement staat. En als ze je durven buizen voor het niet aanwezig zijn op een opendeurweekend dan smijt je dat voor de rechtbank en je wint.
Er zijn al meer scholen die het geprobeerd hebben. En scholieren zijn nu eenmaal gemakkelijk te intimideren. Schooldirecties zijn niet de meest intelligente mensen. Kijk je schoolregelement na. Je school heeft geen zaken met wat jij doet in je prive leven. En jou school staat niet boven de Belgische wet.

Signature 

keep walking

Profiel

Gepost: 03 maart 2008 05:04 PM   [ Negeer ]   [ # 22 ]
RankRankRank
250 berichten
sinds 05.01.2008

Spijtig genoeg zit ik in interieurarchitectuur, waar het de persoonlijke mening van de juryleden (onze docenten) is die beslist hoe jouw ontwerpen worden beoordeeld, en onrechtstreeks dus wel effect hebben.. (+ tis de week derna jury over een ontwerp)

Maja kzal nog wel zien, da komt wel in orde desnoods kom ik alleen s’avonds hé en dan zal het bij pillampjes zijn da we op de kaart is moete kijken tongue laugh dus no panic ill be there !

Merci toch voor den tip!!

Signature 

Profiel

Gepost: 03 maart 2008 05:20 PM   [ Negeer ]   [ # 23 ]
RankRankRankRank
499 berichten
sinds 28.12.2007

Als je -18 bent Tshirt aandoen met opschrift ‘kinderarbeid’
Als je +18 bent Tshirt aandoen met opschrift ‘slavernij’
angry

Signature 

keep walking

Profiel

Gepost: 03 maart 2008 10:22 PM   [ Negeer ]   [ # 24 ]
Rank
19 berichten
sinds 28.12.2007

hey, ben nog steeds hard geintreseerd om te komen en zal dit doen ook. heb wel om negen u nog een afspraak in ekeren en daarna kom ik langs naar zoersel.
ik zal er dus niet kunnen bijzijn van in het begin maar hoop om tegen de middag bij jullie te zijn.
Ik kijk er alvast naar uit.

greets st

Signature 

en toen........... stapte ik gewoon door

Profiel

Gepost: 03 maart 2008 11:34 PM   [ Negeer ]   [ # 25 ]
Rank
1 berichten
sinds 01.03.2008

Spijtig, maar in het weekend moet ik werken.

Profiel

Gepost: 08 maart 2008 12:59 PM   [ Negeer ]   [ # 26 ]
RankRankRankRank
319 berichten
sinds 28.12.2007
gr - 03 maart 2008 04:58 PM

Ward
Ze kunnen je echt niet verplichten om op een weekend op school te zijn.
Stel hun voor de keuze: ik werk op zaterdag. Ik verdien daar 1000euro mee, vb dj op een fuif, ‘s namiddags opstellen, ‘s avonds draaien, zondag afbreken; ganse weekend bezig. Als jullie mij 1000euro geven + alle public relations die ik verloren ben, dan kan ik komen werken op jullie opendeurweekend.
Je zal zien dat je school heel snel terugkrabbeld. En dat maakt niet uit of jij nu effectief ergens werkt of niet. Het enigste waarover ze kunnen klagen is als de aanwezigheid op dit opendeurweekend effectief in je schoolregelement staat. En als ze je durven buizen voor het niet aanwezig zijn op een opendeurweekend dan smijt je dat voor de rechtbank en je wint.
Er zijn al meer scholen die het geprobeerd hebben. En scholieren zijn nu eenmaal gemakkelijk te intimideren. Schooldirecties zijn niet de meest intelligente mensen. Kijk je schoolregelement na. Je school heeft geen zaken met wat jij doet in je prive leven. En jou school staat niet boven de Belgische wet.

...lang geleden dat je nog op school zat?
officieel gaan ze je natuurlijk niks (kunnen) doen maar als je net 9.5 op 20 hebt op het einde van het jaar wordt dat lijstje met afwezigheden bovengehaald op de deliberaties grin
als je een goeie student ben kan je natuurlijk foert zeggen grin

Signature 

Profiel

Gepost: 08 maart 2008 02:42 PM   [ Negeer ]   [ # 27 ]
RankRankRankRank
373 berichten
sinds 28.12.2007

Ik zal ook helaas moeten passen. Teveel werk voor school nog en aagezien het de laaste keer is (hopenlijk toch) kan ik maar beter een beetje moeite voor doen. Ik hoop dat er een verslagje komt van alle tests en andere interessante weetjes die naar boven zijn gekomen.

Signature 

Once you are lost in the twilights blue you don’t find the way, the way finds you

Profiel

Gepost: 08 maart 2008 05:09 PM   [ Negeer ]   [ # 28 ]
RankRankRank
250 berichten
sinds 05.01.2008

Goei nieuws cheese ik kan wel mee van smorgens,
kheb deze week eens aan de profs gevraagd of het nu doorgaat, maar er zal te weinig plaats in de school zijn om
en dingen te zetten en mensen te laten werken.
Voor s’avonds ben ik er nog ni helemaal uit.

Groetjes

Signature 

Profiel

Gepost: 09 maart 2008 12:41 PM   [ Negeer ]   [ # 29 ]
RankRankRankRank
421 berichten
sinds 28.12.2007

wie heeft er tot nu toe toegezegd:
Willem, Ivo, Schroé, Ward, Ekkel, Boelo, Erik
vanaf de middag: fetske, Fred
vanaf ‘s avonds: den Dzjow, Lhoon.

Jonas denkt dat de school belangrijker is dan levensbelangrijke hiking-ervaring, maar ja, hij is nog jong hé tongue wink

anderen die alsnog geïnteresseerd zijn: feel free om je aan te melden of onaangekondigd binneu teu wippeu ergens in de loop van de dag

voor carpool (bv vanaf station Berchem) zie apart draadje

begin je kaartenvoorraad, hikingspullen en fotoverslagen al maar bij elkaar te zoeken!

Signature 

seek first to understand and then to be understood (Stephen Covey)

Profiel

Gepost: 09 maart 2008 01:36 PM   [ Negeer ]   [ # 30 ]
RankRankRankRank
319 berichten
sinds 28.12.2007
Erik R - 09 maart 2008 12:41 PM

begin je kaartenvoorraad, hikingspullen en fotoverslagen al maar bij elkaar te zoeken!

ik ga vooral voor de ervaring en de trappisten, ik heb een immens drukke agenda tijdens de week al mijn materiaal tesamen rapen zal moeilijk
worden (zeker omdat ik op kot niet veel materiaal liggen heb en toch van daar moet vertrekken)

Signature 

Profiel

2 van de 5
2