@ Frederik: als Murphy zo gaat beginnen… Echt jammer dat je er niet bij was.
Ik kan al een eerste indruk van zaterdag geven, zoals bekend ben ik niet mee de Zoerselse moerassen ingetrokken
Het was een fijne kennismaking met een aantal vast forumbezoekers, en ik vond het een geslaagde ideeënuitwisseling: ervaringen met allerlei trekkingoplossingen en materiaal-issues, mini-tentenshow met de meest diverse zeer compacte tentjes tussen de 1 en 2,5 kg, inspiratie voor trajecten (vooral dan toch weer in ‘onze’ Pyreneeën).
Het resultaat van de onverbiddelijke brandertest is me een beetje ontgaan.
Leuk ook om Willems fotoverslag van zijn monsteroversteek eens uit eerste hand te vernemen, leuk om Ward zich daarop te zien voorbereiden.
Het drankverbruik overdag was zeer bescheiden, maar het dient gezegd dat ik vertrokken ben kort nadat Lhoon aangekomen is, dus misschien is daar nog wel verandering in gekomen
Voor wat we overdag gedaan hebben, hadden we misschien wel met een middag kunnen toekomen? (ik geloof dat we aanvankelijk van een hele dag vertrokken zijn, omdat we volgens de toenmalige stand van zaken in de namiddag door het Meerdaalwoud wilden gaan stappen)
En voor die Orvals moeten we dan maar een geschikte bestemming vinden…