Een heerlijke Namasté allemaal !
Voor mijn firma in Nepal, ben ik momenteel op zoek naar een systeem om water te filteren. Op onze Lhasa - Kathmandu die we dit jaar organiseren, gaan we volledig door desolaat gebied (dus niet zoals iedereen over de Friendship Highway) en daar is dus niks
.
Vroeger had ik altijd Micropur mee, maar we spreken hier over groepen van 10 pax en die verbruiken per dag een hoop H2O.
Mijn office manager kwam met http://www.steripen.com op de proppen, wat voor mij nieuw was. Kent iemand dit merk en zijn producten ?
Daarnaast natuurlijk Katadyn met zijn heel bekende filters.
Misschien dat mensen met waterfilterervaring hun mening even kunnen delen ? En daarnaast misschien een “expert in de kleine beestjes” om me uit te leggen waarop ik moet letten ? Ik ga er vanuit dat in Tibet we vooral moeten letten op verontreiniging door uitwerpselen en minder op chemische vervuiling.
Dan nog iets : kan water in jerrycans of plastieke 25l vaten terug slecht worden ?
Alvast hartelijk dank voor de hulp,
Moose
Himalayan Leaders
PS 1 aan de admins : ik heb mijn yahoo adres als referentie aangegeven bij de registratie. Jullie activatiemail stond in mijn Bulkmapke…
PS 2 : sjieke site. Goed onderbouwd. Nu moet ik ja op 2 fora lezen als oudgediende van hiking.be hahaha ! Succes heren met jullie site !