Hiking-info.net

Wie bent u?
Meer... 

Grootste zakmes ter wereld
Gepost: 30 april 2008 12:53 PM   [ Negeer ]
RankRankRankRank
342 berichten
sinds 28.12.2007

Gelezen in Op Pad

‘’Giant Knife’’ is grootste Zwitsers zakmes
Wenger, de fabrikant van de beroemde rode Zwitsers zakmessen -een hebbeding voor buitensporters en (rugzak)reizigers- heeft het grootste Zwitserse zakmes ter wereld op de markt gebracht. Het ‘’Giant Knife’’ heeft niet minder dan 87 ‘’tools’’, goed voor 141 verschillende functies.

Gewicht
Het ding wordt geleverd in luxe geschenkverpakking en met certificaat. Het uitgeklapt formaat is 26 x 25 x 10 cm. Of het nog echt handig is? Het weegt alvast 1,34 kilo. Toch is het volgens de fabricant nu al een van de meest gegeerde ‘’zak’’messen van het hele lot.

Prijs: 895 euro

Niet dat ik het ooit zou aanschaffen, maar vond het wel een grappig bericht grin.

Plaatjes
zakmes.jpg
 Signature 

Once you are lost in the twilights blue you don’t find the way, the way finds you

Profiel

Gepost: 30 april 2008 12:57 PM   [ Negeer ]   [ # 1 ]
RankRankRank
146 berichten
sinds 05.01.2008

Volgens mij is het allesbehalve handig, als je zo een schroevendraaier wil gebruiken en je moet zo heel dat mes heen en weer draaien, of als je precies werk moet verrichten met zo’n gewicht.
Niks voor mij maar idd leuk gevonden grin

Signature 

There is no way to happiness, happiness is the way!

Profiel

Gepost: 30 april 2008 01:06 PM   [ Negeer ]   [ # 2 ]
RankRankRankRank
342 berichten
sinds 28.12.2007

Lijkt mij ook meer een hebbeding dan een echt nuttig voorwerp maar om daarvoor dan bijna € 900 af te dokken… . Dan weet ik wel andere dingen die ik met dat geld zou doen.

Signature 

Once you are lost in the twilights blue you don’t find the way, the way finds you

Profiel

Gepost: 30 april 2008 02:04 PM   [ Negeer ]   [ # 3 ]
Rank
19 berichten
sinds 07.01.2008

Dit stond eerder al eens in Outdoor Life, de volledige functielijst staat hier.
Ben wel benieuwd wie dit speelgoedje ook effectief ‘gebruikt’.

Signature 

Iedereen is van de wereld, en de wereld is van iedereen! (The Scene)

Profiel