In navolging van het initiatief vorig jaar rond de pyreneeen wil ik eens peilen naar de interesse voor een gelijkaardige onderneming, maar dan over noorwegen, en eventueel bij uitbreiding scandinavie.
mogelijke activiteiten :
korte reisbesprekingen van mensen die er de afgelopen tijd geweest zijn (eventueel met wat foto’s)
specifieke info bij elkaar zien te vinden
voor en nadelen van verschillende materiaalkeuzes voor het scandinavisch gebied, ...
culinair moment met verschillende fabrikaten toerbrood, ....
toelichting bij plannen naar volgend jaar, en wie weet, afspraken maken om stukken samen te ondernemen
al dan niet aangevuld met een bivak/overnachting/wandeltocht/…
Is hier interesse voor?
Mijn voorstel zou zijn om wat te regelen op de camping in ovifat. Deze ligt op een klein half uurtje van het centre nature op de botrange, is spotgoedkoop en is vrij rustig. Als datum zou ik ergens een weekend prikken in de loop van oktober/november.
Laat ons zeggen dat we eind augustus kijken of er voldoende mensen interesse hebben, dan een concrete datum prikken (geef eventueel al op welke data zeker NIET kunnen) en in de loop van den maand september de nodige afspraken maken om alles praktisch geregeld te krijgen. Geef eventueel ook al op over welke streken je wat meer uitleg kan geven (al dan niet met een hoop foto’s erbij)
Luk