Hiking-info.net

Wie bent u?
Meer... 

Zwarte Meindl’s
Gepost: 28 augustus 2008 05:42 PM   [ Negeer ]
Rank
7 berichten
sinds 30.04.2008

Hoi,

Zwarte Meindl’s zijn niet de meeste eenvoudige modellen om te vinden. Na wat zoekwerk, ben ik terecht gekomen op bader-outdoor. Als het het hele gamma is, dan toch wel het merendeel, en niet enkel de zwarte modellen. Nog een pluspunt zijn hun prijzen.

Profiel

Gepost: 28 augustus 2008 06:07 PM   [ Negeer ]   [ # 1 ]
RankRankRank
238 berichten
sinds 28.12.2007

Effe de link faaintjoenen: http://www.bader-outdoor.de/onlineshop/index.html oftewel hier klikken
Kijk Lukkefluk, ik leer wel degelijk bij!  tongue rolleye

Signature 

seek first to understand and then to be understood (Stephen Covey)

Profiel

Gepost: 28 augustus 2008 06:41 PM   [ Negeer ]   [ # 2 ]
Rank
7 berichten
sinds 30.04.2008

Bedankt,

Ik was al blij dat er bij mij een blauw lijntje onder kwam. Het is natuurlijk beter en leuker als de link ook echt werkt.

Profiel

Gepost: 28 augustus 2008 06:58 PM   [ Negeer ]   [ # 3 ]
RankRankRank
273 berichten
sinds 28.12.2007

Google helpt anders ook wel.

Signature 

keep walking

Profiel

Gepost: 28 augustus 2008 08:32 PM   [ Negeer ]   [ # 4 ]
RankRankRank
238 berichten
sinds 28.12.2007

Wie is Google?  blank stare

Signature 

seek first to understand and then to be understood (Stephen Covey)

Profiel

Gepost: 29 augustus 2008 11:15 AM   [ Negeer ]   [ # 5 ]
RankRank
81 berichten
sinds 28.12.2007

Ik ben ook een liefhebber van zwarte Meindl’s.
Heb de mijne gekocht bij schoenhandel Van Tendeloo in Lille, wel op bestelling.
Ze zijn ook te krijgen bij BMP in Leopoldsburg.

Schoenen bestellen op een website lijkt me nogal gevaarlijk, tenzij men precies een identiek model bestelt van een schoen die men reeds gepast heeft.

Meindl heeft voor zijn zwarte modellen een aparte catalogus. In de standaard consumentencatalogus zijn ze niet te vinden, noch op de website!
Weeral een triest voorbeeld van doelgroepmarketing.

Zie ook de bijdrage hierover op mijn blog

Signature 

Problemen? Geen problemen!

Profiel

Gepost: 29 augustus 2008 12:16 PM   [ Negeer ]   [ # 6 ]
RankRank
54 berichten
sinds 14.02.2008

Eerlijk gezegd kan de kleur van mijn botinnen mij gestolen worden ! Als ze maar goed zitten…

Al moeten ze nu niet met roze schoenen gaan afkomen… (bij nader inzien zo’n paars/ blauwe Scarpa Vega is nog niet zo lelijk)

Profiel

Gepost: 29 augustus 2008 12:37 PM   [ Negeer ]   [ # 7 ]
RankRank
81 berichten
sinds 28.12.2007

Mijn voorkeur voor zwarte bottines is niet enkel een kwestie van smaak, maar ook van onderhoud: een schoen uit een éénkleurig en homogeen (leder) materiaal is veel eenvoudiger te poetsen dan een flashy “modern” design met verschillende kleurtjes, materialen en dergelijke.
Wat het materiaal betreft: glad leder is nog goed te poetsen, suède al veel minder.

Uw schoenen regelmatig onderhouden (tot ze blinken!) vraagt een zekere discipline, maar schept wel een grote voldoening.

Signature 

Problemen? Geen problemen!

Profiel

Gepost: 29 augustus 2008 03:14 PM   [ Negeer ]   [ # 8 ]
RankRank
72 berichten
sinds 26.01.2008

Zelf toch ook wel meer voor de zwarte, gladlederen trekkingschoenen. Zoals Lhoon zegt: gemakkelijker in onderhoud.
Bij Lowa staan die modellen ook niet bij de gewone outdoorschoenen, maar toch op de site: doorklikken naar Specials -> Taskforce (alsof alleen militairen ed met zwarte schoenen willen rondlopen...)

Signature 

“Do not mess with the forces of nature, for thou art small and biodegradable!” - Greenpete

Profiel

Gepost: 29 augustus 2008 08:08 PM   [ Negeer ]   [ # 9 ]
RankRankRank
273 berichten
sinds 28.12.2007

Misschien moeten we met zen allen is de vertegenwoordigers van die merken gaan lastig vallen om zeggen dat zwarte en anderskleurige schoenen gewoon in zijn. Al is het maar voor het onderhoud.
Nooit geweten dat er ook zwarte meindls bestaan.

Signature 

keep walking

Profiel

Gepost: 30 augustus 2008 09:32 AM   [ Negeer ]   [ # 10 ]
Rank
11 berichten
sinds 09.01.2008

Lage zwarte Lowa’s zijn zeker voor heren hier in Nederland relatief makkelijk te vinden. Voor dames wordt het lastiger, maar het is mij zowaar gelukt…

Profiel