Hiking-info.net

Wie bent u?
Meer... 

Te Koop: Coleman Cobra 3
Gepost: 22 september 2008 01:21 PM   [ Negeer ]
RankRank
47 berichten
sinds 28.12.2007

Ik verkoop mijn Coleman Cobra 3.
Hij is ongeveer 2 jaar oud en heeft slechts een 30nachten moeten dienen en heeft dus bijna geen spoor van slijtage (enkel een 3cm scheur in de opbergzak)
Dit zijn de gegevens:
Omschrijving:
De cabriolet van Coleman®:
De binnentent is uitgevoerd met veel gaasdoek, dus als het weer zich ervoor leent kun je het dak openen en de nacht onder de sterren doorbrengen.
Buitentent: 185T polyester met 2000 mm PU-deklaag, afgeplakte naden; 2 deuren
Binnentent: 190T ademend nylon en gaas
Grondzeil: 190T nylon met 3000 mm PU-deklaag, afgeplakte naden
Tentstokken (2): 7075-T9 duraluminium
Ventilatie: Variflo®, binnentent met gaas
Gewicht: 3.74 kg alles inclusief, d.w.z. met onderdelen, tentstokken en draagzakken
Max. stahoogte: 120cm
Draagzak en PVC: 55 x ø18 cm (2e zak van 190T nylon inclusief)
oppervlakte 325cm x 298cm

Het is dus vooral een zomertent met goede verluchtingsmogelijkheden, waardoor het in de winter wel eens koud kan worden…

Voordelig: voor lange mensen is er ruimte zat, tent is symmetrisch, ieder kan er dus aan zijn kant in, er zijn 6opbervakken (boven en zijkanten), snel opgezet.
Nadelig: iets te zwaar om te gebruiken voor trekking met twee (daarvoor gebruikte ik hem), maar met drie (waarvoor de tent eigenlijk dient) is het zeker te doen (1.3kg ongeveer de man). Verder waren er voor mij geen nadelen, maar ik zou graag een andere tent willen en beschik nu eenmaal niet over een groot budget.

Ik ben woonachtig te Kessel-Lo, als je hem eens wilt bekijken of vragen hebt, bel gerust: 0494/072485

Met vriendelijke groeten,
Servaes

ps: dit is een link met een zicht op de tent, maar dit is de versie voor 2, hij is dus gewoon iets groter.: http://www.comparestoreprices.co.uk/images/co/coleman-cobra-2-tent.gif

Signature 

Be Free, Think Free

Profiel

Gepost: 22 september 2008 02:10 PM   [ Negeer ]   [ # 1 ]
RankRank
47 berichten
sinds 28.12.2007

Excuses:
Ben vergeten om een richtprijs te geven.
Ieder bod vanaf 130 euro, daar ga ik direct mee akkoord.
De nieuwprijs was toen 290 euro
Servaes

Signature 

Be Free, Think Free

Profiel