ah super, ik zal me er niet te hard op vastpinnen want hier en daar moet ik nog wat materiaal aankopen,
ik hoop ook op een kleine sponsoring van men ouders
Iets wat ik nog moet aankopen is een goede tent, in schotland zijn we er zomaar met een iglotent voor 4personen op uit getrokken
(toen waren we ook met 4) maar dat monster woog een ton, zelfs als we het verdeelden
tja zo leer je bij hé
ik was nu aan het twijfelen tussen een lightwave g1 omwille van zijn geodetische vorm - lichte gewicht
is het dan aan te raden van de extended te kopen, om bv kookplaatsje te hebben of voor de rugzak of beter niet?
Anderzijds zou ik wel de f2 willen kopen maar ik vrees dat die buiten mijn budget zal liggen, concrete prijzen moet ik nog opzoeken,
ben wel naar de tentenshow geweest, maar is ondertussen wel al even geleden.
http://www.lightwave.uk.com/en/tents_2person.php
Of als jullie andere modellen aanraden
En dan nog wat kleine dingetjes zoals een good handdoekje, paar basic trekking dingetjes die allemaal nogal meevallen.
Dan ja vervoer is een vaste kost waar niet onderuit te komen is, in schotland hadden we heen en terug tickets maar door een wijziging in het programma, zijn we vroeger vertrokken
=> 1nacht overnacht op de vlieghaven smorges gaan vragen of er nog plaats was: ja massas zei hij, maar tkost u welhet 3dubbele van de prijs per ticket! :-o
We hebben toen maar besloten van met de trein door te reizen en de ferry te pakken.
Voeding had ik absoluut geen idee wat ik er voor moest schatten, maar dit lijkt me inderdaad haalbaar, tenslotte koop je geen frisdrank of andere dure dingen.
Bedankt
Ward