Hallo, omdat ik een leidersweekend voorbereid, had ik graag wat informatie gehad (mss specifiek dan van mensen zoals peter ABL?)
We zouden het derde of vierde weekend van februari gaan, en aangezien we al jarenlang ene stereotyp weekend hebben, wil ik daar verandering in brengen, zonder natuurlijk niet enkel de dingen te doen die allleen ik wil(er zijn er ook die liefst iedere avond gaan feesten, en liefst met de auto naar de bakker gaan die 200meter verder is...om maar eventjes te zeggen dat je verschillende soorten mensen hebt, waarvoor respect)
Maar dus ik zou graag wel met tenten weggaan(eventueel een gebouw ter beschikking vr te koken(tenslotte zijn er maar een paar mensen met een brandertje op onze chiro)).
En omdat ik weet dat je eigenlijk bijna overal in belgië in legerkazernes (of een veldje van het leger hiertegenaan gelegen) kan gratis logeren(met tent) had ik dit graag eens gedaan..maar nu: Is dit “gemakkelijk” mogelijk, zonder al te veel rompslomp? moet men voor een bepaald uur(savonds) binnen zijn op het terrein? zijn bepaalde accomodaties op die basis open voor gebruik(ik denk aan touwparcours, en andere neige dinge voor de hippe en actieve jongere)?
Eigenijk als je info hebt ivm dit soort dingen: laat maar weten.
Alvast bedankt, en aan iedereen die aant blokke is...we zitte nog niet in de helft:) dus zie nog maar af.
ciao
Weekend in legerbasis. |
|||||||||||||||
|
|||||||||||||||
|
|||||||||||||||
|
|||||||||||||||
|
|||||||||||||||