Hiking-info.net

Wie bent u?
Meer... 

ohne dich
Gepost: 12 januari 2008 10:34 AM   [ Negeer ]
RankRankRankRank
372 berichten
sinds 26.12.2007

In een melancholische bui
op deze druilige dag.

Van onder het stof opgevist
http://www.youtube.com/watch?v=9pkLDEEs20U&feature=related

De overgang op het einde verloopt nogal brusk.

Eigenlijk moeten er verslagen worden geprepareerd voor publikatie en andere aktiviteit tot meerdere eer en glorie van hiking-info.net maar er moet hier stilte heersen in huis.
Bepaalde ruimtes zijn verboden. Examens.....’t is net daar dat mijn vaste computer staat

Profiel

Gepost: 12 januari 2008 10:43 AM   [ Negeer ]   [ # 1 ]
RankRankRankRank
358 berichten
sinds 28.12.2007

Haha ocharme Ivo. Heb medelijden en begrip voor ons arme gestresseerde studentjes. Leuke videoclip, had ik nog ineens niet gezien. De overgang is idd vrij bruusk, maar klonk ook niet slecht cool smile

Wegens verbanning van de pc sluit u op in uw knutselkot met wat kaarten en gidsen of fabriceer nog eens een brilliant windscherm smile

Signature 

Once you are lost in the twilights blue you don’t find the way, the way finds you

Profiel

Gepost: 12 januari 2008 10:58 AM   [ Negeer ]   [ # 2 ]
RankRankRank
242 berichten
sinds 26.12.2007

Ocharme, moet ik mijn pickel al komen brengen Ivo?  grin

Profiel

Gepost: 12 januari 2008 11:25 AM   [ Negeer ]   [ # 3 ]
RankRankRankRank
372 berichten
sinds 26.12.2007

Misschien moet je dat maar doen Joery.
mocht het passen, ma, di av ben ik thuis maar we zullen evt verder afhandelen via mail
In dezelfde kategorie van ‘ohne dich’
Eigenlijk hoort het thuis in de kategorie ‘materiaal’ maar ik ben een beetje beschaamd het zoveelste (al zou het hier voor’t eerst zijn) GTX jassendraadje te starten.
“Man zoekt GTX voor een duurzame relatie”
Ik heb de mogelijkheid om bv binnen de arc’teryx rekken te snollen in het land van Bush zonder dat ze me aan de grens nog eens lastig vallen.
Vreemd blijven de prijzen. Wat hier duurder is, is daar weer goedkoper en omgekeerd.
Dat ik nu eens niet weet te kiezen tussen de alpha,beta, thera in de 3-laags uitvoeringen.
De alpha voelt zo breekbaar aan terwijl met de thera dan weer eens flink ‘gestoeid’ kan worden;
Zot word ik van hen.
Ivo

Profiel

Gepost: 12 januari 2008 12:45 PM   [ Negeer ]   [ # 4 ]
RankRankRankRank
358 berichten
sinds 28.12.2007

Ik heb Arc’Teryx geschrapt wegens geen spek voor mijne portomonee als student. Maar als je de mogelijkheid om in Bushmans achtertuin te gaan shoppen werpt dat natuurlijk een heel ander licht op de zaak. Ik heb na lang onderzoek en vergelijken een Haglofs Spitz besteld. Met zijn 425 eigenlijk al bijna even duur maar de helfdt wordt bijgelegd door de vriendin als kerstcadeau grin . De Alpha lijkt me wel een mooi stukje techniek al blijf ik het nog steeds decadent veel geld vinden. Persoonlijk zou ik de Beta (492 gr) kiezen. Met zijn € 474 nog een serieuze hap uit het budget, maar toch al iets verder verwijdert van die psychologische € 500 grens. De theta ( 548 gr) vind ik te lang, een echt parka model en daardoor wellicht ook iets zwaarder dan de Beta? Enfin het zijn eigenlijk alle drie pareltjes van techniek waterdichte ritsen (zijn ze nu echt waterdicht?) en dus ook waterdichte zakken, verstevigde delen voor meer robuustheid.

Signature 

Once you are lost in the twilights blue you don’t find the way, the way finds you

Profiel

Gepost: 12 januari 2008 01:45 PM   [ Negeer ]   [ # 5 ]
RankRankRank
236 berichten
sinds 29.12.2007

Onderschatte groep.

Doet me denken aan de pioniers die de bergen introkken in een tweed jasje, op gewone bottienen en eventueel een petje tegen de vallende stenen.

En Sonne is hun beste cd.

En hun beste nummer: http://www.youtube.com/watch?v=WNcQ5VE1vWI&feature=related

Profiel

Gepost: 12 januari 2008 03:07 PM   [ Negeer ]   [ # 6 ]
RankRank
73 berichten
sinds 06.01.2008

In de geest van de bergquiz: iemand een idee waar de clip is opgenomen?

Signature 

Never measure the height of a mountain until you have reached the top

Profiel

Gepost: 12 januari 2008 03:16 PM   [ Negeer ]   [ # 7 ]
RankRankRankRank
358 berichten
sinds 28.12.2007
Bruno M - 12 januari 2008 01:45 PM

Onderschatte groep.

Doet me denken aan de pioniers die de bergen introkken in een tweed jasje, op gewone bottienen en eventueel een petje tegen de vallende stenen.

We hebben een fan grin

Signature 

Profiel

Gepost: 12 januari 2008 05:49 PM   [ Negeer ]   [ # 8 ]
RankRankRank
131 berichten
sinds 29.12.2007
Ivo - 12 januari 2008 11:25 AM

Misschien moet je dat maar doen Joery.
mocht het passen, ma, di av ben ik thuis maar we zullen evt verder afhandelen via mail
In dezelfde kategorie van ‘ohne dich’
Eigenlijk hoort het thuis in de kategorie ‘materiaal’ maar ik ben een beetje beschaamd het zoveelste (al zou het hier voor’t eerst zijn) GTX jassendraadje te starten.
“Man zoekt GTX voor een duurzame relatie”
Ik heb de mogelijkheid om bv binnen de arc’teryx rekken te snollen in het land van Bush zonder dat ze me aan de grens nog eens lastig vallen.
Vreemd blijven de prijzen. Wat hier duurder is, is daar weer goedkoper en omgekeerd.
Dat ik nu eens niet weet te kiezen tussen de alpha,beta, thera in de 3-laags uitvoeringen.
De alpha voelt zo breekbaar aan terwijl met de thera dan weer eens flink ‘gestoeid’ kan worden;
Zot word ik van hen.
Ivo

Ivo,
als je dat jassendraadje toch in materiaal wilt posten, wil ik misschien nog eens een inspanning doen om m’n hersenen er over aan het werk te zetten.  wink

Signature 

Hike your own hike

Profiel

Gepost: 13 januari 2008 12:13 AM   [ Negeer ]   [ # 9 ]
RankRankRank
236 berichten
sinds 29.12.2007
Jonas - 12 januari 2008 03:16 PM
Bruno M - 12 januari 2008 01:45 PM

Onderschatte groep.

We hebben een fan grin

Bwaaa, fan is een groot woord wink

Profiel