Ik zou binnenkort (eind februari begin maart) een 3 daagse, of eventueel 4 daagse, solotocht willen gaan doen in de Ardennen.
Vereisten:
Het mag ruig zijn, vorige zomer heb ik een groot stuk van de zuidelijke GR 15 gedaan en hoewel het best spannend was met momenten (paden langs de Semois die er geen bleken te zijn waarbij een schuiver op de glibberige stenen zou resulteren in 3 meter lager in Semois donderen, paden die geblokkeerd waren door omgewaaide bomen waardoor je 10 meter de helling ommoest om dan over die boom te geraken, alles wat valt rolt 50 meter naar omlaag enz, geen sinecure met 20 kg op uw rug), mag het terug wild zijn!
Liefst vlot bereikbaar met de trein, ik heb niet echt zin om 2 treinen en 2 bussen te moeten nemen, maar als het moet.
Als er DEFTIGE campings in de buurt zijn is dat absoluut een pluspunt, maar ik heb geen zin meer om 12 euro te dokken voor een veld achter een café waar enkel vuile toiletten zijn en een pombak met koud water (Alle...stay away!) of ultramarginale megatoestanden (Florenville...WAANZIN!). Anders zal het wildcamperen worden (wat dan meteen de eerste keer wordt).
Dus, advies iemand
?