leuk dat er een initiatief komt naast hiking.be (dat stilaan aan ferme bloedarmoede moet lijden)
ivm de opbouw van het forum, toch enkele tips.
Een knoppenbalk zoal op het hiking.be-forum zodat je van het ene forumonderdeel naar het andere kan, is wel best handig. Op die manier kan je makkelijker overstappen van algemeen naar het cafe, ..... k moet wel bekennen dat ik die onderverdelingen op hiking amper gebruikte, omdat daar toch alles in de home-lijst terug te vinden was
misschien kan je het forum ook verder gaan onderverdelen in onderwerpen. bijvoorbeeld de koopjeshoek gescheiden houden van de vraag naar wandelgezelschap en ivm het wandelgezelschap mss nog een onderscheid tussen losse initiatieven in iets wat je zou kunnen noemen “club-hiking-info.net-activiteiten”
ivm de onderwerpen van de site is het mss handig om toch nog een link-pagina toe te voegen voor de veel aangehaalde websites. ik denk dan aan sites als http://www.refuges.info voor bemande en onbemande hutten, tegenwoordig ook meer en meer toppen, enz maar ook aan referentiesites die zich bezighouden met ik zeg maar wat, voeding, lichtgewicht trekken, natuurfotografie, enz enz. Dit in een compactere vorm dan het forum met bijvoorbeeld vermelding van de link en pakweg 500 karakters uitleg over de inhoud
in ieder geval, veel succes met de nieuwe website, en als er wat handen/grijze cellen nodig zijn, laat je t maar weten....
Luk